Монастириська районна рада
Монастириський район, Тернопільська область

Завдяки «Урожаю» підвищили зарплату 933 працівникам

Переглядів: 48

Завдяки «Урожаю» підвищили зарплату 933 працівникам

З травня на теренах Тернопільщини розпочалась операція «Урожай – 2019». Метою цієї операції є перевірка повноти нарахування та сплати податків юридичними особами, фізичними особами-підприємцями, громадянами, які є власниками земельних ділянок, площа яких перевищує 2 га та власними силами обробляють такі земельні ділянки для отримання доходу. Ряд заходів передбачають протидію схемам ухилення від оподаткування, а також виявлення та реєстрацію необлікованих найманих працівників та легалізацію їхньої заробітної плати.

За наслідками вжитих заходів 94 суб’єкти господарювання підвищили рівень виплати заробітної плати 933 найманим працівникам. Тож збільшили виплату заробітної плати на 3 млн 342 тис. грн, а бюджети додатково отримали 594 тис. грн податку на доходи фізичних осіб, платники сплатили також 728 тис. грн єдиного соціального внеску та 48 тис. грн військового збору.

Крім цього, 84 суб’єкти господарювання збільшили кількість найманих працівників на 596. Так, вони легалізували 4 млн 309 тис. грн доходу. Додаткові надходження за рахунок добровільно оформлених найманих працівників із податку на доходи фізичних осіб склали 780 тис. грн, єдиного внеску – 940 тис. грн, військового збору – 68 тис. гривень.

Фахівці фіскальної служби застосували 25 заходів контролю. Порушникам нарахували 281,8 тис. грн податків і зборів та штрафних санкцій.

З’ясувалося також, що 893 власники сільськогосподарської техніки перебувають на податковому обліку як суб’єкти підприємницької діяльності. Значна частина з них, а це 684 особи, застосовують спрощену систему оподаткування. Решта – 583 громадяни, задекларували 1 млн 364,5 тис. грн доходів, отриманих у 2018 році за надані послуги сільськогосподарською технікою. Декларанти визначили податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 244 тис. грн та військового збору – 20,6 тис. гривень.

З початку цього року вже 3 219 людей, які одноосібно обробляють земельні ділянки, площі яких перевищують 2 га, подали декларації. Вони заявили про отримання 7 млн 386,8 тис. грн доходу. Декларанти сплатять до бюджетів 1 млн 312,9 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 111,1 тис. грн військового збору.

Отримано право власності на нову земельну ділянку: як звітувати контролерам

Відповідно до п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій.

Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов’язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п. 286.3 ст. 286 ПКУ).

Згідно з п. 286.4 ст. 286 ПКУ за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

При зміні протягом року об’єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

Нова звітна декларація подається до граничного строку подання за наявності звітної декларації за таким самим кодом класифікатора об’єктів адміністративно-територіального устрою України у разі встановлення платником невідповідності даних звітної або попередньої нової звітної декларації.

При наданні кількох нових звітних декларацій нарахування в особову картку платника податку проводиться відповідно даних останньої нової звітної декларації.

При виникненні необхідності після граничного строку подання декларації здійснити уточнення податкового зобов’язання або уточнити дані минулих податкових періодів надається уточнююча декларація.

Уточнююча декларація заповнюється з врахуванням даних останньої поданої декларації за рік, що уточнюється.

Отже, якщо платник податку на поточний рік подав звітну декларацію за земельні ділянки, що перебувають у його власності (користуванні), а протягом року отримав право власності (користування) на іншу земельну ділянку у тому ж населеному пункті, то такий платник має надати уточнюючу декларацію за місцезнаходженням таких земельних ділянок з урахуванням показників останньої поданої декларації за рік, що уточнюється, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (в якому відбулися зміни).

Типові помилки, що варто взяти на замітку

Головне управління ДФС у Тернопільській області доводить до відома суб’єктів господарювання, що здійснюють переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами. Державна фіскальна служба України за результатами обробки отриманих заявок на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними (форма J/F 1304901), повідомила про типові помилки, які припускають платники при її заповненні.

На заяву на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, додатково до кваліфікованого електронного підпису керівника юридичної особи або уповноваженої особи, фізичної особи – підприємця або його представника накладається кваліфікований електронний підпис бухгалтера та печатка, що призводить до неприйняття документу.

У колонці 14 зазначається ідентифікатор об’єкта оподаткування, відсутній в інформації про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, про які до контролюючого органу направлено повідомлення відповідно до пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України, що призводить до неприйняття документу.

Зазначена інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/384829.html.

Як можна роздрукувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа із офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, щоб роздрукувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа можна за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» (далі – Програма), яке завантажується на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (http://www.acskidd.gov.ua) за посиланням: Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)». Після завантаження Програми необхідно:

1) в меню Програми натиснути посилання «Переглянути сертифікати»;

2) із наведеного переліку сертифікатів необхідно вибрати свій сертифікат або додати його за допомогою кнопки «Імпортувати»;

3) натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші, обрати пункт «Детальна інформація»;

4) у вікні, яке з’явилось, натиснути праву кнопку миші та обрати пункт «Друкувати».

 

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

 

« повернутися до списку новин

Tue, 17 Sep 2019 22:01:02 +0300