Монастириська районна рада
Монастириський район, Тернопільська область

Малий бізнес Тернопільщини сплатив майже 55,3 млн грн єдиного податку

Переглядів: 43

Документи, які необхідно подати, щоб отримати ліцензію на право зберігання пального, оптової та роздрібної торгівлі пальним

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

  • Документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію;
  • документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;
  • акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
  • дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Варто звернути увагу, що копії таких документів не подаються при їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

Малий бізнес Тернопільщини сплатив майже 55,3 млн грн єдиного податку

Впродовж січня-травня 2019 року суб’єкти господарювання, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, сплатили до бюджету 55 млн 255,2 тис. грн єдиного податку. Порівняно з п’ятьма місяцями минулого року надходження цього платежу зросли на 11 млн 629,2 тис. гривень.

Значна частка сплаченого податку – внесок приватних підприємців. Цьогоріч вони сплатили 42 млн 462,4 тис. грн єдиного податку, що на 8 млн 706,9 тис. грн більше, ніж минулоріч.

Юрособи-спрощенці перерахували за цей період 10 млн 690,1 тис. грн єдиного податку. Порівняно з січнем-травнем 2018 року надходження зросли на 2 млн 751,8 тис. гривень.

Платники фіксованого сільськогосподарського податку, а це четверта група спрощенців, сплатили 2 млн 102,7 тис. грн єдиного податку, а це на 170,5 тис. грн більше, ніж за п’ять місяців минулого року.

Нагадаємо, що спрощена система оподаткування – це особливий механізм справляння податків і зборів, що замінює сплату окремих податків і зборів на сплату єдиного податку з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності. Спрощена система оподаткування регулюється гл. 1 р. XIV Податкового кодексу.

 

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

Основні аспекти спецоперації «Бастіон» та роботу Тернопільської митниці ДФС обговорили під час наради

 

Вчора у Тернопільській митниці ДФС відбулася робоча нарада керівництва митниці з представниками бізнесу, Громадської ради при ГУ ДФС в Тернопільській області, декларантами і митними брокерами щодо основних аспектів спецоперації «Бастіон», змін в митному законодавстві тощо.

Розпочала захід очільниця Тернопільської митниці ДФС Оксана Антонович. Вона розповіла присутнім про основні показники роботи Тернопільської митниці ДФС за п’ять місяців 2019 року в частині наповнення державного бюджету, обсягів зовнішньоекономічних операцій та роботи митниці зі створення сприятливих умов для полегшення здійснення зовнішньоекономічної діяльності.

Крім цього, наголосила, що Державна фіскальна служба України розпочала операцію «Бастіон», яка дозволить перекрити «канали» незаконного переміщення товарів на митну територію України та припинити порушення законодавства у податковій та митній сферах.

Детальніше про спецоперацію розповів Володимир Петрук, керівник Територіальної робочої групи з операції «Бастіон», заступник начальника - начальник управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії. Він, зокрема, відзначив важливість проведення операції на території Тернопільської області: «Взаємодія митниці, фіскальної служби та податкової міліції Тернопільщини сприятиме запобіганню та виявленню переміщення товарів поза митним контролем, встановлення та припинення фактів ухилення від сплати податків при здійсненні операцій при здійсненні операцій купівлі-продажу товарів, переміщених на територію України з порушеннями, проведення перевірки законності здійснення експортних операцій, проведення перевірок суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, встановлення фінансових операцій, пов’заних з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму».

Також під час наради Іван Попович, начальник відділу адміністрування митних платежів та митного-тарифного регулювання повідомив присутнім, що Російська Федерація розширює заборону на ввезення деяких українських товарів, тому, захищаючи свої інтереси, уряд України розширив перелік товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації.

У ході діалогу провели аналіз діяльності декларантів та митних брокерів. Декларантам наголосили на відповідальному підході під час заповнення митних декларацій, важливості перекладу документів, необхідних для здійснення митного контролю та оформлення як товарів, так і транспортних засобів, задля підтвердження відомостей, зазначених у їх оригіналах, а також на вжитті заходів щодо уникнення систематичних помилок у митних деклараціях та дотриманням агентами з митного оформлення їхніх обов’язків при здійсненні декларування товарів, передбачених частиною 1 статті 257 та статтею 266 Митного кодексу України.

«Тернопільська митниця ДФС відкрита для співпраці та предметного діалогу, проблемні питання ми готові вирішувати у правовому полі у найкоротші терміни, потрібно лише вчасно до нас звернутися», - підсумувала Оксана Антонович.

Термін, коли надсилають контролери вимогу про сплату боргу платнику єдиного внеску

Відповідно до п. 3 розд. VІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 (далі – Інструкція № 449) із змінами і доповненнями, контролюючі органи надсилають (вручають) платникам вимогу про сплату боргу (недоїмки), якщо:

- дані документальних перевірок свідчать про донарахування сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) контролюючими органами;

- платник має на кінець календарного місяця недоїмку зі сплати ЄВ;

- платник має на кінець календарного місяця борги зі сплати фінансових санкцій.

У випадку, передбаченому абзацом другим п. 3 розд. VІ Інструкції №449, вимога про сплату боргу (недоїмки) приймається відповідним контролюючим органом протягом 10 робочих днів з дня, що настає за днем вручення платнику акта перевірки, а за наявності заперечень платника ЄВ до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки.

Контролюючий орган надсилає (вручає) вимогу про сплату боргу (недоїмки) платнику ЄВ протягом 3 робочих днів з дня її винесення.

У випадках, передбачених абзацами третім та/або четвертим п. 3 розд. VІ Інструкції № 449, вимога про сплату боргу (недоїмки) надсилається (вручається):

- платникам, зазначеним у підпунктах 1, 2 п. 1 розд. II Інструкції №449 (страхувальникам, які використовують найману працю), протягом 10 робочих днів, що настають за календарним місяцем, у якому виникла, зросла або частково зменшилась сума недоїмки зі сплати ЄВ (заборгованість зі сплати фінансових санкцій);

- платникам, зазначеним у підпунктах 3, 4, 6 п. 1 розд. II Інструкції №449 (фізичним особам – підприємцям, у тому числі тим, які обрали спрощену систему оподаткування, особам, які провадять незалежну професійну діяльність, та членам фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах), протягом 15 робочих днів, що настають за календарним місяцем, у якому виникла, зросла або частково зменшилась сума недоїмки зі сплати ЄВ (заборгованість зі сплати фінансових санкцій).

При цьому протягом 10 календарних днів із дня одержання вимоги про сплату боргу (недоїмки) платник зобов’язаний сплатити зазначені у п. 1 вимоги суми недоїмки, штрафів та пені (п. 5 розд. VІ Інструкції №449).

 

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

.

« повернутися до списку новин