Монастириська районна рада
Монастириський район, Тернопільська область

Податкові міліціонери припинили діяльність трьох підпільних «наливайок»

Переглядів: 97

Працівники податкової міліції Головного управління ДФС у Тернопільській області за процесуального керівництва прокуратури області припинили діяльність 3 підпільних цехів, у яких здійснювалось виготовлення алкогольних напоїв.

Два підпільних цехи, де проводили виготовлення фальсифікованої горілки, знаходились на території Бережанського району. Їх організатори, крім виготовлення фальсифікованої алкогольної продукції та її збуту, реалізовували алкогольні напої елітних іноземних брендів без вітчизняних марок акцизного податку для імпортованих підакцизних товарів та тютюнових виробів іноземного виробництва без вітчизняних марок акцизного податку для імпортованих підакцизних товарів.

Ще один підпільний цех, у якому виготовляли фальсифіковані коньячні вироби, працював на території Козівського району.

Провели 12 обшуків у місцях розливу, зберігання та реалізації фальсифікату, а також транспортних засобів, якими перевозили підпільний алкоголь.

Вилучили орієнтовно 2 тис. літрів фальсифікованих алкогольних напоїв, значна частина яких розлита у так звані бег-ін-бокси, що заборонено законом. Крім цього, вилучили понад 600 підроблених марок акцизного податку для алкогольних напоїв, а також харчові есенції, які використовувались для виготовлення фальсифікованого коньяку, обладнання для змішування, очищення та перекачування спиртосуміші, значна кількість тари. А ще - 3,8 тис. літрів спирту, якого було б достатньо для виготовлення 9,4 тис. літрів фальсифікованих алкогольних напоїв. Загалом вартість вилученого з незаконного обігу складає 3,4 млн гривень.

Завдяки проведеним заходам упереджено втрати бюджету від ненадходження акцизного податку на суму приблизно 600 тис. гривень.

Триває досудове розслідування.

Варто зауважити, що загалом із початку року працівники податкової міліції області з незаконного обігу вилучили незаконно виготовлених підакцизних товарів на суму 11,4 млн грн, суди прийняли рішення про конфіскацію в дохід держави вилучених з незаконного обігу підакцизних товарів на суму 5,8 млн. гривень.

Щодо відображення пільги з податку на прибуток у звітності

Відповідно до п. п. 16.1.6 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податків зобов’язаний подавати контролюючим органам інформацію, відомості про суми коштів, не сплачених до бюджету в зв’язку з отриманням податкових пільг (суми отриманих пільг) та напрями їх використання (щодо умовних податкових пільг – пільг, що надаються за умови використання коштів, вивільнених у суб’єкта господарювання внаслідок надання пільги, у визначеному державою порядку).

Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1233 (далі – Порядок №1233).

Суб’єкт господарювання, що не сплачує податки та збори у зв’язку з отриманням податкових пільг, веде облік сум таких пільг та складає Звіт про суми податкових пільг (далі – Звіт) за формою згідно з додатком до Порядку №1233.

Звіт подається суб’єктом господарювання за три, шість, дев’ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. Якщо суб’єкт господарювання пільгами не користується, Звіт не подається.

Тобто Звіт складається суб’єктом господарювання наростаючим підсумком з початку року. При цьому за звітний податковий рік платником у полі «квартал» рядка І Звіту зазначається ІV квартал звітного податкового року.

Отже, враховуючи те, що розрахунок пільги з податку на прибуток здійснюється на підставі показників податкової декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897 (далі – Декларація), яка заповнюється наростаючим підсумком з початку року, то у Звіті за звітний рік має зазначатися сума податку на прибуток, яка не сплачена до бюджету, розрахована на підставі показників Декларації за звітний (податковий) рік. При цьому строк користування такою пільгою, у разі застосування її у II та IV кварталах, є період з першого календарного дня ІІ кварталу по останній календарний день звітного року.

Новий сервіс - в Електронному кабінеті

З метою забезпечення зручності платників податків з 1 березня 2019 року ДФС запроваджено в тестовому режимі новий електронний сервіс. У рамках нового електронного сервісу фізична особа, не звертаючись до органів ДФС, через меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету може створити та направити до ДФС:

- облікову картку фізичної особи - платника податків, яка є заявою для реєстрації  у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

- заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

- надати  копії документів, необхідні для реєстрації/ внесення змін до Державного реєстру;

- повідомлення про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків;

- обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.

Інформацію про результат розгляду заяви можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи»: повідомлення  про результати обробки  Облікової картки фізичної особи – платника податків - форма №1ДР (F1414601), повідомлення про результати обробки  Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - форма №5ДР (F1414701).

Звертаю увагу, що подання Облікової картки/ Заяви для внесення змін на своїх дітей - малолітніх осіб (до 14 років) в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

На Тернопільщині спрямували до бюджету понад півтора мільярда гривень платежів

Впродовж січня-березня 2019 року до Зведеного бюджету України платники податків Тернопілля спрямували 1 млрд 616,7 млн грн податків та зборів. Порівняно з відповідним періодом минулого року приріст склав 234 млн грн або на 16,9 відсотків більше. Про це повідомив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат.

Він зазначив, що надходження державного бюджету за перший квартал цього року склали 691,4 млн гривень. «У січня-березні 2018 року платники сплатили 613,7 млн грн податкових платежів. Відтак цьогоріч надходження збільшились на 77,7 млн грн або 12,7 відсотків», - констатував Ігор Комендат.

Посадовець розповів, що доходи місцевих бюджетів у першому кварталі 2019 року склали 925,3 млн гривень. Це на 6,4 відсотки більше, ніж очікувалося. Відтак до місцевих скарбниць спрямували плюс 55,8 млн гривень. Порівняно з 2018 роком приріст надходжень склав 156,3 млн грн або 20,3 відсотка.

«Конвертаційний центр» з оборотом понад 100 млн гривень ліквідували податкові міліціонери Тернопільщини

У рамках розслідування кримінального провадження за фактами умисного ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах та фіктивного підприємництва працівники податкової міліції Головного управління ДФС у Тернопільській області за процесуального керівництва обласної прокуратури встановили групу осіб, які надавали підприємствам реального сектору економіки Тернопільської та Львівської областей послуги з пособництва в ухиленні від сплати податків. Для цього порушники незаконно формували штучний податковий кредит з податку на додану вартість та завищували витрати, а також переводили безготівкові кошти у готівку.

У протиправній схемі «махінатори» використовували підконтрольні підприємства, на рахунки яких замовники конвертації перераховували кошти, нібито за придбані товари.

Згодом ці кошти знімали готівкою та повертали вигодонабувачам. Собі порушники залишали винагороду, яка становила певний відсоток від розміру проконвертованої суми. Таким чином проконвертували понад 100 млн гривень. Крім цього, незаконно сформували вигодонабувачам податковий кредит на суму орієнтовно 17 млн гривень.

За результатами санкціонованих обшуків вилучили понад 190 тис. грн готівки, а також печатки суб’єктів господарювання, що використовувались у протиправній діяльності, електронні носії інформації, первинні фінансово-господарські документи та чорнові записи.

На залишки коштів на банківських рахунках підприємств, підконтрольних організаторам протиправної схеми, наклали арешт.

Крім цього, застосували арешт до лімітів на рахунках у системі електронного адміністрування ПДВ, які могли б бути використані для реєстрації на адресу підприємств-вигодонабувачів фіктивних податкових накладних.

Триває досудове розслідування.

За які земельні ділянки треба сплачувати земельний податок платникам єдиного податку четвертої групи

Відповідно до п. 292 прим. 1.1 ст. 292 прим. 1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди.

Платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності, зокрема з податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.

Згідно із ст. 22 Земельного кодексу України (далі – ЗКУ) землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.

До земель сільськогосподарського призначення належать:

а) сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги);

б) несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель інших категорій, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).

Землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування, зокрема, сільськогосподарським підприємствам для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Частинами другою-четвертою ст. 59 ЗКУ визначено, що громадянам та юридичним особам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування можуть безоплатно передаватись у власність замкнені природні водойми (загальною площею до 3 гектарів). Власники на своїх земельних ділянках можуть у встановленому порядку створювати рибогосподарські, протиерозійні та інші штучні водойми.

Громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб.

Отже, юридичні особи – платники єдиного податку четвертої групи, які є власниками/користувачами земель сільськогосподарського призначення та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), звільняються від сплати земельного податку за земельні ділянки, що використовуються такими платниками для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.

За інші земельні ділянки, в тому числі за земельні ділянки сільськогосподарського призначення, що не використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва, юридичні особи – платники єдиного податку четвертої групи сплачують земельний податок на загальних підставах.

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

« повернутися до списку новин

Tue, 17 Sep 2019 22:57:19 +0300