Монастириська районна рада
Монастириський район, Тернопільська область

У вихідні дні можна оформити транспортний засіб у Тернопільській митниці ДФС

Переглядів: 18

Через 22 дні, 22 лютого завершується пільговий період митного оформлення транспортних засобів на іноземній реєстрації.

З метою уникнення небажаних черг під час оформлення транспортних засобів на іноземній реєстрації, пов’язаних із закінченням періодів дії перехідних положень Податкового та Митного кодексів України, у Тернопільській митниці ДФС встановлено графік роботи посадовим особам, які здійснюють митне оформлення автомобілів громадян з понеділка по п’ятницю включно з 9.00 год. до 22.00 год. та у вихідні дні.

Варто нагадати, що закінчується термін пільгового періоду застосування ставки акцизного податку з коефіцієнтом 0,5 для митного оформлення автомобілів на іноземній реєстрації. Після його завершення власники таких авто сплачуватимуть акцизний податок за повною ставкою.

Крім того, 24 травня 2019 року закінчується період, після якого при перевищенні строку транзиту або тимчасового ввезення транспортного засобу на іноземній реєстрації більше ніж на 30 діб власнику такого автомобіля загрожує штраф у розмірі 170 тис. грн або конфіскація транспортного засобу за рішенням суду.

Громадянам, які мають транспортні засоби на іноземній реєстрації, радять не зволікаючи, скористатися пільгами та ставати законними власниками придбаних автомобілів.

Облік доходів і витрат у юридичної особи-спрощенця третьої групи

 

Відповідно до п. п. 296.1.3 п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники єдиного податку третьої групи (юридичні особи) використовують дані спрощеного бухгалтерського обліку щодо доходів та витрат з урахуванням положень пп. 44.2, 44.3 ст. 44 ПКУ.

Юридичні особи – платники єдиного податку, які відповідають критеріям, визначеним п. п. 3 п. 291.4 ст. 291 ПКУ, ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат з метою обрахунку об’єкта оподаткування за методикою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику (п. 44.2 ст. 44 ПКУ).

Згідно з п. 44.3 ст. 44 ПКУ платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених п. 44.1 ст. 44 ПКУ, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності.

При ліквідації платника податків документи, визначені п. 44.1 ст. 44 ПКУ, за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ), що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

Пунктом 44.1 ст. 44 ПКУ встановлено, що для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим п. 44.1 ст. 44 ПКУ.

Майже 4 000 касових апаратів зареєстровано на Тернопільщині

 

Станом на початок січня 2019 року в Головному управлінні ДФС у Тернопільській області зареєстровано 3 952 реєстратори розрахункових операцій. Впродовж 2018 року зареєстровано 1 023 одиниці касової техніки, анульовано реєстрацію 1 073 РРО.

У грудні минулого року платники податків подали 541 118 податкових декларацій (розрахунків), з них 422 418 звітів подано в електронному вигляді, що складає 78 відсотків.

Варто мати на увазі, що фіскальною службою  забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt. Експериментальний  проект розпочатого відповідно до постанови Кабінету Міністрів України щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно–технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.

Сервіс знаходиться у відкритій частині Електронного кабінету, доступ до якої здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації осіб за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.

Екологічний податок: коди бюджетної класифікації для сплати

 

Головне управління ДФС у Тернопільській області для уникнення помилок при сплаті екологічного податку нагадує, що наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 №11 «Про бюджетну класифікацію» затверджено наступну Класифікацію доходів бюджету по екологічному податку:

- 19010100 «Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю)»;

- 19010200 «Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти»;

- 19010300 «Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини»;

- 19010400 «Екологічний податок, який справляється за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) та/або тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензій строк»;

- 19011000 «Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря двоокису вуглецю стаціонарними джерелами забруднення».

Виправляємо помилки податкової накладної, які не вплинули на кількісні/вартісні показники

 

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що відповідно до п. 21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307 порядок складання розрахунку коригування та його реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних аналогічний порядку, передбаченому для податкових накладних.

Виправлення помилок у графах податкової накладної, які не вплинули на кількісні/вартісні показники, зокрема, у графі 3.2 (ознака імпортованого товару), у графі 4 (одиниця виміру, умовне позначення (українське), у графі 5 (одиниця виміру код), у графі 9 (код пільги), у графі 12 (код виду діяльності сільськогосподарського товаровиробника) розділу Б податкової накладної, здійснюється методом «сторно», тобто зазначаються зі знаком «–» показники рядка податкової накладної, що містять помилкове значення, та новим рядком зі знаком «+» зазначаються показники, які містять правильні значення.

При цьому в обох рядках розрахунку коригування зазначається причина коригування 104 та однакова група коригування.

 

« повернутися до списку новин