Монастириська районна рада
Монастириський район, Тернопільська область

За продаж цигарок неповнолітнім підприємців Тернопільщини позбавили ліцензій

Переглядів: 79

Увага! Діють окремі рахунки!

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що відповідно наказу Міністерства фінансів України від 26.04.2019 №182 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14.01.2011 №11», а також наказу Державної казначейської служби України від 13.05.2019 р. №147 «Про внесення змін до Довідника відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету» Головним управлінням Державної казначейської служби України у Тернопільській області надано перелік реквізитів рахунків для зарахування надходжень до державного бюджету.

Це перелік рахунків для зарахування надходжень до державного бюджету по платежах 22013100 «Плата за ліцензії на виробництво пального», 22013200 «Плата за ліцензії на право оптової торгівлі пальним», 22013300 «Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним», 22013400 «Плата за ліцензії на виробництво пального».

Повідомляємо, що датою початку здійснення операцій по зарахуванню надходжень до державного бюджету за кодами класифікації доходів бюджету на рахунки визначено 15.05.2019 р.

 

За яких підстав відмовлять в реєстрації РРО

Відповідно до п. 8 глави 2 розд. II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547 (далі – Порядок) протягом двох робочих днів після отримання заяви про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою №1-РРО (далі – реєстраційна заява за ф. №1-РРО) (додаток 1 до Порядку) контролюючий орган відмовляє в реєстрації реєстратора розрахункових операції (далі – РРО), якщо:

- РРО вже зареєстрований;

- модель (модифікацію) РРО не включено або виключено з Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;

- РРО не відповідає сфері застосування, зазначеній в реєстраційній заяві за ф. №1-РРО;

- центр сервісного обслуговування (далі – ЦСО) не включено до Реєстру Центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій;

- в контролюючому органі наявні відомості про анулювання ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності;

- щодо господарської одиниці, вказаної у реєстраційній заяві за ф. №1-РРО, суб’єкт господарювання не повідомив про такий об’єкт оподаткування контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України або згідно з таким повідомленням відповідний об’єкт є закритим чи не експлуатується суб’єктом господарювання;

- суб’єкта господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

- суб’єкт господарювання не перебуває на обліку в контролюючому органі, до якого подано реєстраційну заяву за ф. № 1-РРО;

- суб’єкт господарювання або його відокремлені підрозділи не перебувають на обліку в контролюючому органі за адресою господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

- щодо договору між ЦСО та суб’єктом господарювання про технічне обслуговування та ремонт РРО в контролюючому органі відсутнє повідомлення ЦСО про його укладання або згідно з таким повідомленням відповідний договір розірваний або припинений;

- у контролюючому органі наявні відомості про РРО як про викрадений;

- екземпляр моделі (модифікації) РРО, що реєструється, відсутній в реєстрі екземплярів реєстраторів розрахункових операцій;

- суб’єкт господарювання є пов’язаною особою з ЦСО.

За наявності підстав для відмови в проведенні реєстрації РРО контролюючий орган не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів для проведення реєстрації РРО надає або надсилає (поштовим відправленням або на електронну пошту) суб’єкту господарювання повідомлення про відмову у проведенні реєстрації РРО із зазначенням підстав для такої відмови (п. 9 глави 2 розд. II Порядку).

 

Ідентифікатор форми документа для звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску

Відповідно до п. 1 розд. ІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 (далі – Порядок №435), звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) до контролюючих органів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за основним місцем взяття на облік як платника єдиного внеску в контролюючих органах, зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Для забезпечення можливості реалізації прав та обов’язків платників подавати до контролюючих органів електронні документи засобами телекомунікаційного зв’язку з дотриманням вимог Податкового кодексу України та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за №959/30827, ДФС розміщує електронні форми документів (pdf, xsd файли) на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність>Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів.

Звіт подається страхувальниками до контролюючих органів за формою, затвердженою відповідно до Порядку №435, а саме:

a) Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Додаток 4 до Порядку №435) за ідентифікатором форми F/J3000412 (F – для роботодавців фізичних осіб – підприємців, у тому числі, тих, які обрали спрощену систему оподаткування, та осіб, що провадять незалежну професійну діяльність/J – для роботодавців – юридичних осіб);

б) Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (Додаток 5 до Порядку №435) за ідентифікатором форми F3000512 – для фізичних осіб-підприємців, у тому числі, тих, які обрали загальну та/або спрощену систему оподаткування; за ідентифікатором форми F3005112 – для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність та/або членів фермерського господарства;

в) Звіт про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь, які підлягають сплаті, та суми доплати (Додаток 6 до Порядку № 435) за ідентифікатором форми F3000612;

г) Звіт про настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (Додаток 7 до Порядку № 435) за ідентифікатором форми F/J3000712.

Разом з тим, повідомляємо, що Звіт за попередній звітний період (періоди) до 2016 року, який не подавався, подається до контролюючого органу за формою, що діяла з 01 травня 2015 року та відповідно у форматах, визначених для таких форм (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/198072.html). Такий Звіт подається лише один раз за один звітний період (пункт 3 розділу V Порядку №435).

 

За продаж цигарок неповнолітнім підприємців Тернопільщини позбавили ліцензій

ж січня-квітня 2019 року фахівці управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у Тернопільській області провели 75 перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами. До порушників застосували фінансові санкції на суму 959,8 тис. гривень.

За результатами проведених перевірок встановили 84 порушення норм Закону України від 19.12.95 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів». Зокрема, 42 факти торгівлі алкогольними напоями за цінами, нижчими від встановлених мінімальних оптово-відпускних або роздрібних  цін, 15 випадків роздрібної торгівлі тютюновими виробами поштучно, 7 фактів продажу тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років тощо.

Також з початку року анулювали 115 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями. Анулювали 136 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробними, в тому числі 7 - за порушення вимог Закону України № 481 в частині продажу тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.

Загалом станом на початок травня 2019 року на території області є 4 529 діючих ліцензій, з них 2 481 – на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 2 048 - на право здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

 

 

Сектор комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

 

« повернутися до списку новин

Tue, 17 Sep 2019 22:09:12 +0300