Монастириська районна рада
Монастириський район, Тернопільська область

На Тернопільщині платникам ПДВ відшкодовано 71 млн гривень

Переглядів: 49

У січні 2019 року 88 суб’єктів господарювання Тернопільського регіону заявили бюджетне відшкодування з податку на додану вартість на розрахунковий рахунок у сумі 34 млн гривень. Про це повідомив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат. Вказана сума на мільйон  гривень перевищує відповідний  показник минулорічного січня.

«Станом на 1 лютого 2019 року платникам області відшкодовано з Держбюджету грошовими коштами на розрахунковий рахунок 71 млн гривень ПДВ, тоді як у січні минулого року відшкодовано 30 млн гривень», - розповів Ігор Комендат.

За результатами проведених перевірок податковими органами області в січні 2019 року упереджено бюджетне відшкодування ПДВ на 10 тис. гривень.

Станом на 1 лютого 2019 року загальний залишок невідшкодованого на розрахунковий рахунок ПДВ становить 79 млн гривень. З них 63 млн грн перебувають у процесі перевірок та процедурі бюджетного відшкодування згідно з вимогами Податкового кодексу України і відповідних нормативних документів, крім цього, 16 млн грн - у судовому та адміністративному розгляді.

Варто зазначити, що позитивна динаміка з відшкодування податку на додану вартість досягнута за рахунок ефективної роботи Електронного реєстру відшкодування ПДВ, який функціонує у відкритому режимі та демонструє громадськості, що процес адміністрування та відшкодування податку на додану вартість є автоматичним, прозорим та виключає будь-які можловості маніпулювання з відшкодуванням ПДВ.

Нагадаємо, що згідно з нормами Податкового кодексу України право на отримання бюджетного відшкодування має платник ПДВ, який прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування та подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

Кому із підприємців на єдиному податку необхідно РРО

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що відповідно до п.296.10 Податкового кодексу України реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку:

- першої групи;

- другої - четвертої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1000000 гривень застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов'язковим. Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб'єкта господарювання як платника єдиного податку.

Норми цього пункту не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення.

Заповнення платіжок - через новий сервіс Електронного кабінету

Головне управління у Тернопільській області повідомляє, що в Електронному кабінеті для фізичних осіб реалізовано автоматичне заповнення основних реквізитів платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджетів.

Цей сервіс надає можливість платникам податків (фізичним особам):

- скоротити час при заповненні платіжних документів;

- мінімізувати помилки при заповненні;

- сплатити податки.

Для користування електронним сервісом необхідно в меню Стан розрахунків з бюджетом приватної частини Електронного кабінету обрати один з податків (платежів) та вибрати одну із платіжних систем.

Після переходу на сайт платіжної системи платнику достатньо вказати суму платежу та підтвердити операцію.

Звертаємо увагу, оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку, інші реквізити заповнюються автоматично.

Додатково повідомляємо, що у разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.

Заперечення до акту перевірки: подання та розгляд

Головне управління ДФС у Тернопільській області нагадує, що відповідно до п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) при незгоді платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, вони мають право подати свої заперечення та/або додаткові документи в порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 ПКУ, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки). Такі заперечення та/або додаткові документи розглядаються контролюючим органом протягом семи робочих днів, що настають за днем їх отримання (днем завершення перевірки, проведеної у зв’язку з необхідністю з’ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у зауваженнях), та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному ст. 58 ПКУ, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. Платник податків (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді заперечень та/або додаткових документів, про що такий платник податків зазначає у запереченнях та/або листі про надання додаткових документів в порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 ПКУ.

Якщо платник податків виявив бажання брати участь у розгляді його заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів, зазначивши про це в запереченні та/або листі про надання додаткових документів у порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 ПКУ, контролюючий орган зобов’язаний повідомити такому платнику податків про місце і час проведення такого розгляду. Таке повідомлення надсилається платнику податків не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від нього заперечень та/або листа про надання додаткових документів у порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 ПКУ, але не пізніше ніж за чотири робочі дні до дня їх розгляду. Повідомлення має бути надіслано у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ.

Участь керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу у розгляді заперечень платника податків до акта перевірки є обов’язковою. Такі заперечення є невід’ємною частиною акта (довідки) перевірки.

Рішення про визначення грошових зобов’язань приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу з урахуванням результатів розгляду заперечень платника податків (у разі їх наявності). Платник податків або його законний представник може бути присутнім під час прийняття такого рішення.

Контролюючим та іншим державним органам забороняється використовувати акт перевірки як підставу для висновків стосовно взаємовідносин платника податків з його контрагентами, якщо за результатами складення акта перевірки податкове повідомлення-рішення не надіслано (не вручено) платнику податків або воно вважається відкликаним відповідно до ст. 60 ПКУ.

За митне оформлення транспортних засобів – майже 260 млн гривень до бюджету

За оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією у Тернопільській митниці ДФС громадяни вже сплатили майже 260 млн гривень.

Кількість оформлених з 25 листопада 2018 року по 31 січня 2019 року транспортних засобів сягнула 3938. У тому числі 2313 автомобілів, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автомобілів та перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту – «євроблях».

У Тернопільській митниці ДФС нагадують громадянам, що через 16 днів, 22 лютого 2019 року о 24.00 год. 00 хв. закінчується період дії перехідних положень Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів із застосуванням коефіцієнта 0,5.

Тобто вже 23 лютого 2019 року при митному оформленні транспортних засобів громадян акцизний податок стягуватиметься у повному обсязі, як це передбачено чинним законодавством.

« повернутися до списку новин