Положення про помічника-консультанта депутата районної ради
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення районної ради
від 24 лютого2017 року № 165
ПОЛОЖЕННЯ
про помічника-консультанта депутата Монастириської районної ради
І. Правовий статус помічника-консультанта депутата районної ради
-
Депутат районної ради може мати до п’яти помічників-консультантів, які працюють на громадських засадах.
-
Помічником-консультантом депутата районної ради може бути громадянин України, який має загальну середню освіту. Помічник-консультант депутата районної ради у своїй роботі керується Конституцією України та законодавством України, Регламентом роботи районної ради, а також Положенням про помічника-консультанта депутата районної ради.
-
Персональний підбір кандидатур на посаду помічника-консультанта депутата районної ради, організацію їх роботи та розподіл обов’язків між ними здійснює особисто депутат районної ради, який несе відповідальність щодо правомірності своїх рішень.
ІІ. Помічник-консультант депутата районної ради має право:
-
входити і перебувати у приміщеннях районної ради за пред’явленням посвідчення помічника-консультанта, дотримуючись встановленого порядку;
-
одержувати підготовлену на ім’я депутата районної ради поштову й телеграфну інформацію, відправляти її за дорученням депутата районної ради;
-
за дорученням депутата районної ради брати участь у організації вивчення громадської думки, потреб територіальних громад, інформувати про них депутата районної ради та вносити пропозиції щодо шляхів їх вирішення;
ІІІ. Помічник-консультант депутата районної ради зобов’язаний:
- дотримуватись вимог Конституції України, законодавства України, Положення про помічника-консультанта депутата районної ради та Регламенту роботи районної ради;
- при виконанні своїх обов’язків не допускати дій, що можуть негативно впливати на виконання повноважень депутата районної ради, утримуватися від заяв та вчинків, що компрометують депутата районної ради;
- за дорученням депутата районної ради вивчити питання, необхідні депутату районної ради для здійснення його депутатських повноважень, готувати по них відповідні матеріали;
- допомагати депутату районної ради в організації проведення звітів і зустрічей з виборцями, особистого прийому громадян;
- допомагати депутату районної ради в розгляді надісланих на його ім’я поштою або поданих на особистому прийомі виборцями пропозицій, заяв і скарг громадян та вирішення порушених у них питань;
- надавати депутату районної ради організаційно-технічну та іншу необхідну допомогу при здійсненні ним депутатських повноважень;
- дотримуватися високої культури спілкування з посадовими особами і громадянами, працівниками органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та об’єднань громадян;
- систематично узагальнювати звернення виборців, інформувати депутата районної ради про підсумки узагальнень;
- забезпечувати схоронність документів, що надходять на ім’я депутата районної ради, контролювати надходження відповідей на депутатські звернення.
ІУ. Умови набуття повноважень помічника-консультанта депутата районної ради
- Помічник-консультант районної ради здійснює свої повноваження на громадських засадах;
- Підставою для набуття повноважень та видачі посвідчення помічника-консультанта депутата районної ради є письмове подання (звернення) депутата районної ради голові районної ради, в якому зазначається: прізвище, ім’я, по батькові особи, яка пропонується помічником-консультантом , освіта, місце роботи, посада, домашня адреса, контактний телефон. До письмового подання додаються: особиста заява особи, яка пропонується для виконання повноважень помічника-консультанта про згоду виконувати повноваження на громадських засадах, 1 фотокартка розміром 30х40 мм.
- Початком повноважень помічника-консультанта депутата районної ради вважається день видачі посвідчення.
У. Припинення повноважень на посаді помічника-консультанта депутата районної ради може бути у разі:
- припинення повноважень депутата районної ради;
- за письмовим поданням депутата районної ради;
- письмової відмови помічника-консультанта від виконання покладених на нього обов’язків;
- смерті особи, що обіймає посаду помічника-консультанта депутата районної ради;
- набрання законної сили обвинувальним вироком щодо помічника-консультанта депутата районної ради, яким його засуджено до покарання у вигляді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк;
- визнання судом недієздатним помічника-консультанта депутата районної ради;
- в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
УІ. Витрати, пов’язані з діяльністю помічника-консультанта депутата районної ради
-
Канцелярські, поштові, телеграфні та телефонні витрати помічника-консультанта депутата районної ради, пов’язані з виконанням покладених на нього обов’язків, здійснюються за рахунок депутата районної ради.
УІІ. Видача посвідчення помічника-консультанта депутата районної ради
-
Помічнику-консультанту депутата районної ради видається посвідчення, яке є основним документом, що посвідчує його повноваження.
-
Посвідчення помічника-консультанта депутата районної ради має єдиний зразок і видається районною радою за письмовим поданням депутата районної ради. Посвідчення помічника-консультанта депутата районної ради вважається недійсним і підлягає обов’язковому поверненню у триденний строк з моменту припинення повноважень на посаді помічника-консультанта депутата районної ради.
УІІІ. Опис посвідчення помічника-консультанта депутата районної ради
- Посвідчення помічника-консультанта депутата районної ради являє собою картку білого кольору розміром 95 х 65 мм.
- Лицьовий бік посвідчення має такий вигляд:
-
Фотографія помічника-консультанта депутата районної ради має бути розміром 30 х 40 мм і скріплюватися печаткою.
-
На зворотній стороні посвідчення надруковані повноваження помічника-консультанта.